Ga pagà Walter !!
Cari amici naviganti, xe propio el caso de far un avviso hai naviganti (del web naturalmente) Ga pagà Walter e za questa xe una notizia, ma non fermemose qua.
Sei caliceti, si sei caliceti, insomma do giri in tre, un raciun de ben 18 eurazi !!! Bon ga pagà Walter, e bon iera prosecchini, bon ierimo sentai fora, bon iera un local de fighi, bon iera tanta fauna, bon... ma tre euri al bicchier me par un fià tantini.
Va ben ga pagà Walter e lora la me xe andada anche ben, se non che, vado cior la macchina nel park de foro ulpiano, dalle quattro e mezza fin le sei e mezza. Rivo al sportel e naturale che no i saluda, el cazza el biglietto nella machinetta, totale, tre euri e sessanta, insomma no go neanche finì de imprecar per i 18 eurazi de prima che i me scava sette carte vecie da mille per due orette de parcheggio.
Eppur xe tre giorni che i ne tambasca per television che l'inflazion la se stabile è in qualche caso la se scesa.
Si la se scesa, in monaz.. de su mare porc.. putt. vacc. impest. de mer.. de bus del cu.. de can de caccia. Fanculo!!
Per tornar a noi, i muloni della foto xe miei due amici, non che colleghi Roby e Walter rispettivamente, gavemo passa due orette in allegra compagnia, e a farse i oci sulla fauna che passava per via S.Nicolò. A proposito de fauna Roby xe in zerca, insoma el xe senza compagnia, mentre mi e Walter semo sistemai per le feste, anche se l'omo xe sempre in zerca per natura !!!
Ciauu alla prossima, speremo più seria !!
0 Comments:
Posta un commento
Ritorna alla homepage per altre storie