martedì 24 luglio 2007

Trieste città buia

Cossa te vien far a Trieste ? Cossa? Ma cossa..?? Trieste, capoluogo del Friuli Venezia Giulia capitale del No se Pol !! Za per rivarghe, xe longhi, me ricordo che quando lavoravo a Roma e ciapavo el treno coi colleghi, prima o poi tutti smontava perchè i iera rivadi, mi no, la gavevo ancora lunga, e come che disi in sto video "Massimo Sangermano " verso la fine del viaggio restavo solo nel vagon svodo, co se rivava a Trieste te smontavi dal treno solo.(si, ma no ti, mi,perchè se te saria ti, te parlasi ti, ma stago parlando mi qundi mi, iero solo mi, no iera nissun altro !!! )



Pupkin Kabarett

4 Comments:

At 13 agosto 2007 alle ore 10:30, Blogger Bodil Z said...

Ciao,

scusa la mancanza di "preludi" - sai per caso che cosa vuol dire la parola "gloriet" in italiano o in qualche dialetto italiano?

 
At 13 agosto 2007 alle ore 16:17, Blogger Fabo said...

GLORIET nel dialetto triestino significa GAZEBO, se ti servono altre parole del dialetto triestino vai qui http://fabotrieste.blogspot.com/2007/06/il-dialetto-triestino.html

 
At 27 agosto 2007 alle ore 16:27, Anonymous Anonimo said...

uei grazie per segalar che go segnala lroore del viaggio verso una ex gloriosa città della mitteleuropa oggi ruzine e lenta come le rotaie e i treni italiani
ciaup

 
At 30 agosto 2007 alle ore 12:13, Blogger Fabo said...

Max grazie a ti. Te son un grande !

 

Posta un commento

Ritorna alla homepage per altre storie

Since: 28/05/2006